نوشته‌های سعید رمضانی

سرویسی برای تبدیل کردن اسکرپیت های GreasMonkey به افزونه فایرفاکس

greasemonkey to Firefox add-on

شاید شما با GreasMonkey مشکل دارید، یا GreasMonkey با شما! شاید شما اصلا از اسکریپت ها خوشتان نمی آید یا افزونه ها را دوست دارید.اگر این طور است شما یک کاربر خوب و ساده و با دل پاک هستید که می خواهید اسکریپت های GreasMonkey را به عنوان افزونه در فایرفاکستان داشته باشید.اما شما ممکن است کمی کلک و  زیرک باشید و بدانید که بعضی اسکریپت ها بسیار معروف هستند و اگر افزونه بشوند شما حسابی سود می کنید و معروف می کنید!

به هر حال شما هر چه هستید و هر هدفی دارید من نمی توانم کاری بکنم،فقط با امیدواری این که هدف خوبی دارید می خواهم سرویس GreasMonkey Compiler را معرفی کنم که می تواند با تنظیماتی بسیار ساده اسکریپت های GreasMonkey را به افزونه فایرفاکس تبدیل کند.

وقتی به صفحه اصلی GreasMonkey Compiler می روید چند فیلد مختلف را خواهید دید.

6 فیلد اول یا پر شده اند یا هر چیزی بنویسید فرقی نمی کند(مگر این که بخواهید افزونه را منتشر کنید یا بعدا آن را آپگرید کنید)، فیلد هفتم اصل کاری است.این فیلد User script نام دارد که شما در آن باید Source اسکریپت مورد نظرتان را وارد کنید.Source اسکریپت را می توانید در تب Source Code از صفحه اسکریپت مورد نظر پیدا کنید و عین آن را در کادر گفته شدی کپی پیست کنید.(برای مثال:سورس کد اسکریپت Anti-Disabler)

فقط یادتان باشد سرویس فعلی، فعلا تنظیمات اسکریپت را در افزونه وارد نمی کند و برای آپدیت کردن افزونه تان باید مراحل قبلی را دوباره انجام دهید.

با الهام از GHacks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *