نوشته‌های سعید رمضانی

دو سایت مجانی برای بک آپ گیری از اکانت توییتر شما

بک آپ گیری همیشه خوب است،همیشه.بک آپ گیری باعث می شود شما همیشه آماده باشید و خیال راحت داشته باشید،مخصوصا اگر 1فتحی یا شاهوار باشید.

امروزه توییتر دیگر توییتر نیست، یک اعتیاد است. این اعتیاد تمام توییت های شما را، مخصوصا اگر خیلی توییت کرده باشید و قدیمی باشید نگه نمی دارد.این اعتیاد ممکن است گاهی موجب شود دنبال کننده هایتان را از دست دهید(مثل اتفاقی که در جوئن،جولای افتاد) یا از اول لیست دوستانتان را داشته باشید.برای جلوگیری از این اتفاق ها و آمادگی برای آن ها باید از توییت هایتان بک آپ داشته باشید.

Tweetake و TweetBackup دو سرویس مجانی برای این کار هستند که از دنبال کننده ها،دوستان،پیام های مستقیم، علاقه مندی ها و از همه مهمتر توییت های شما بک آپ می گیرند.کافی است به صفحه اول هر یکی بروید و بعد از انتخاب قسمت مورد نیاز از اکانت توییترتان بک آپ بگیرید.البته باید بدانید که توییتر فعلا از بازگردانی این بک آپ ها پشتیبانی نمی کند و شما برای خودتان بک آپ می گیرید.در ضمن توییتر فقط از 3200 توییت اخیر پشتیبانی می کند(مگر شما بیشتر از این توییت کرده اید؟) بنابراین باید بی خیال توییت های قدیمی تر بشوید.

*Tweetake برای هر کدام از قسمت ها فقط از 1000 رشته! پشتیبانی می کنید.می توانید جدا جدا از هر قسمت بک آپ بگیرید.

*ممکن است به توییتر برای شناساندن این سایت ها به اکانتتان راهنمایی شوید که در ایران بسته است.می توانید از پست من در این رابطه استفاده کنید.

*الهام از Cnet

آورده اند که:

بک آپ گیری از توییتر

One comment on “دو سایت مجانی برای بک آپ گیری از اکانت توییتر شما”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *