نوشته‌های سعید رمضانی

عید 1389 و ایرانهاتهد:)

eid norooz

شنبه 29 اسفند 1388/شنبه 29 اسفتد 1389 عید سال 1388 است. جالب است نه؟ این که در یک سال دو بار 29 اسفند رخ دهد یا دوبار 1 فروردین ببینیم. امروز همچنین روزی است.

خب چند روزی به خاطر این عید تعطیل است. شما چه برنامه ای دارید؟ اگر بیکارید و در حال خواندن این وبلاگ هستید، بیایید و پیشنهاد های من را هم ببینید.(گرچه می دانم فقط برای وقت تلاف کردن است که می خوانید:دی )

1-تمام مطالب این وبلاگ را بخوانید:)   .

2-پست های "باید بخوانید"/"باید ببینید" در دنیای وب فارسی را پیدا کرده و بخوانید.

3-وبلاگ های ،یک فتحی1،یک پزشک،عصرونه۲،کیبوردآزاد(جادی)،حضرت والا مامبو جامبو،من و متعه ام(صیغه ام)،عصر نوشتن،زنگوله،پریانا را به لیست وبلاگ هایی که  باید مطالبشان را دنبال کنید اضافه کنید(سجع آرایی).

1فتحی1پزشکعصرونه

جادیمامبوجامبومن و متعه ام

عصر نوشتن

زنگوله

پریانا


4-وبلاگ های ,for-free-on-internet و LifeHacker,Raymond.cc,BeingPC,Makeuseof,Ghackes.net,Techmeme,Neowin.net را به لیست وبلاگ های انگلیسی که می خوانید اضافه کنید.
5-برای دوستانتان اس ام اس تبریک/سرکاری بفرستید.(مثلا می توانید یک پیام را که دوستتان به آن حساس است یا باآن خاطره دارید را به زبان فرانسه و ... تبدیل کنید و برای دوستتان اس ام اس کنید، به او بگویید تبریک فرانسوی است و کلاس بگزارید، بعد از مدتی واقعیت را فاش کنید!)

6-از تخفیف های نوروزی فروشگاه ها و شرکت ها استفاده کنید.

7-تقویم های نوروزی به طرح های مختلف را از سایت های مختلف دانلود کنید.

8-از این لینک اوقات شرعی مراکز استان ها و از این لینک اوقات شرعی تمام شهرها را دانلود،چاپ و به فامیل هایی که نماز می خوانند هدیه کنید.(نهایت با قابی برای آویزان کردن 1500 تومان می شود)

9-شروع کنید به رعایت کپی رایت. یا پول جمع کنید برای ویندوز اصل یا شروع کنید به یادگیری لینوکس(بسیار آسان است)، از اوپن آفیس و گیمپ به جای مایکروسافت آفیس و فتوشاپ استفاده کنید.

10- شروع کنید به استفاده از Sticky Notes چون کمک وافری به شما در تنظیم برنامه و یادآوری می کند.

11-در همه کارهای خود تغییر ایجاد کنید مثلا به جای اینکه با دست چپ مسواک بزنید با دست راست مسواک میزنید این کار علاوه بر تتنوع باعث قوی شدن حافظه نیز میشود.

12- اگر adsl دارید در اوقات فراغت به بازی های Free multi player مانند BattleField Heroes و battle forge و 9dragons و... رو بیاورید زیرا بسیار جالب وهیجان انگیز میباشند.

13-بخاطر نحس بودن عدد این  توصیه رو می پرم.(این ۴ نکته آخر را یکی از دوستان نوشته بود، ولی خب من با این نحسی موافق نیستم)


۱-این وبلاگ ۱ فتحی چند وقتی است، از کار افتاده. انکار که شروین فتحی خودکشی آن لاین کرده است.

2-نویسنده عصرونه هم انگار بی خیال وبلاگش شده. ولی من به یاد وبلاگ خوبش، باز هم یادی می کنم.

10 comments on “عید 1389 و ایرانهاتهد:)”

    1. شرم کردم که یک نفر این پست را خوانده و دیده. فکر می کردم کسی به وبلاگم در این یکی دو روز سر نزند و من بتوانم پست را ویرایش کنم(البته بعدا خواهم کرد). واقعا از این پست بسیار ساده و شماره های پشت سر هم معذرت می خواهم.
      وبلاگ شما هم جالب بود.نظراتم را در مورد دو پستتان اعلام کردم.
      عیدتان مبارک

  1. قشنگ بود.مرسي

    راستي شما جايي رو تو ايران سراغ نداريد كه ويندوز با قابليت نصب روي چندين كامپيوتر(البته اورجينال) بفروشن؟

    تشكرات پيشاپيش

    1. جای خاص نه. ولی احتمالا همین مهرسامان یا چند تا سایت/شرکت دیگر که ویندوز اصل می فروشند، ویندوزی هایی با این قابلیت هم بفروشند.
      ممکن است در این جست و جویتان برای خرید، به وبسایت هایی برسید که لایسنس اصل را 20 هزار تومان در اختیارتان می گزارند. این وبسایت ها لایسنس های MSDN را که مخصوص اعضای MSDN و فقط برای کاربرد تست هست را می فروشند.
      در ضمن قالب اشتباهی عوض شده بود.قالب جدید هنوز آماده نبود، ببخشید

  2. سلام. ادمين عزيز

    سلامي دوباره.

    ميگم بد نيست يه مطلبي هم در مورد اين پي پال لعنتي! بنويسي . يعني داشتن اين حساب براي ما كاملا غير ممكنه؟ ما كه به هر دري زديم نشد.توي هر سايتي هم كه ميخواي از امكاناتش استفاده كني. فقط پي پي قبول ميكنه. shit! 🙁

    1. همین که شما مرا ادمین خطاب می کنید می فهماند که من وبلاگ نویس نابلدی هستم(که نام کاربربیم را تغییر نداده ام)، این نابلدی در قالب بندی همین پست هم مشهود است. تا خواستیم چند عدد تصویر اضافه کنیم شماره 4 رفت بغل تصاویر.
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      من زیاد در مورد پی پال اطلاعات ندارم. ولی تا اینجا می دانم که شما با دلاری 1000 تا 1200 و از یک هزار تومان تا چند هزار تومان کارمزد می توانید بوسیله شخص دومی هر گونه کار مالی انجام دهید.(آخرین پیشنهادی که به من شد دلاری هزار تومان و 1 هزار تومان کارمزد برای 4 5 دلار بود برای آمازون)
      در ضمن وب سایت ها و تاپیک های مختلفی وجود دارد که برای شما کارت پی پال حتی از نوع فیزیکی هم صادر می کنند. پیشنهاد می دهم حتما به بازارچه پرشین تولز سری بزنید.

  3. ای کاش یک راهی هم معرفی می‌کردید می‌شد این همه محبت شما را پاسخ داد 🙂
    من هم سال نو را به خوانندگان این وبلاگ عالی تبریک می‌گویم 🙂

    1. محبت؟:)
      باید وبلاگی را که از زمان وردپرسی بودنش دنبال می کردم را معرفی می کردم یا نه؟ باید وبلاگی را که لطف می کرد و به بعضی مطالبم لینک می داد معرفی می کردم یا نه؟(البته نه به خاطر این که به من لطف می کرد، اتفاقا اکثر وبلاگ نویسان ایرانی یک فتحی را میشناسند)

  4. میبینم که وبلاگت پربازدید شد. پس من دیگه نظر نمیدم :دی
    حیف که تا امروز نت نداشتم اینکارا رو بکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *